REMA 1000 finalist og blant topp tre i Gullenken 2015

En fantastisk anerkjennelse for arbeidet som har blitt gjort!

REMA 1000 fikk topp tre plassering sammen med Telenor og Altibox i kategorien “Beste kundeservice i sosiale medier” under Social Media Days. Gratulerer til Telenor som vant kategorien.

Gullenken15

Stolte kommunikatører med velfortjent utmerkelse: Jeanette Johnsen, Kaia Østbye Andresen og Amalie Knudsen.

Social Media Days er et årlig arrangement der man kårer de beste aktørene innenfor sosiale medier i ulike kategorier. Selve kåringen – Gullenken 2015 – ble avholdt på kvelden tirsdag 3. februar.

– Det er bare litt over et år siden REMA 1000 begynte å svare kundene sine på Facebook, Twitter og Instagram. Det å få denne utmerkelsen etter så kort tid er en fantastisk anerkjennelse for arbeidet som har blitt gjort, sier kommunikasjonssjef Marianne Moen, som har ansvaret for satsningen på sosiale medier i REMA 1000.

REMA 1000 skal være til stede der kundene er, og har som mål å begeistre kundene med god dialog, inspirasjon, tips og matglede. Kundedialogen og tilstedeværelsen i sosiale medier skal gi merverdi til handleopplevelsen. Hver eneste kunde skal føle seg betydningsfull.

Det skal være lett å snakke med REMA 1000 enten kundene er i butikk, på nettsiden vår eller i sosiale medier som Facebook, Twitter eller Instagram.

– Å være lett tilgjengelig, relevante og aktuelle er en forutsetning for å lykkes i sosiale medier slik vi ser det. REMA 1000 har en stor personlighet som vi får uttrykke enda mer i sosiale medier enn via tradisjonell reklame, smiler Marianne Moen.

Del artikkel