REMA 1000 fikk sølv i Max Marketing Mix 2015
REMA 1000 sølvvinner i klassen for beste internmarkedsføring!

Årets norgesmesterskap i dialogmarkedsføring eller direktemarkedsføring ble gjennomført torsdag 12. Februar på Astrup Fernley museet på Tjuvholmen i Oslo. Bak arrangementet står interesseorganisasjonen Nordma.
REMA 1000’s internportal for butikkansatte – KLHD – ble nominert av Nomad til Max Marketing Mix-pris i klassen for beste internmarkedsføring. KLHD gikk til slutt helt til topps og ble premiert med sølv.
– Dette er vi utrolig stolte av, sier HR-sjef Marit Sælid Johannessen, som har hatt ansvaret for å utvikle portalen. – De ansatte er vår viktigste ressurs, og det er helt avgjørende med god opplæring fra dag en, sier Marit.
MMM-konkurransen har som formål å fremme og belønne strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon. MMM belønner de kampanjene som kan dokumentere at de virkelig har gitt effekt og lønnsomhet. MMM-prisen er kanaluavhengig og dekker hele spekteret av markedsaktiviteter.
På bildet fra venstre: Anita Kalkvik (Hyper), Kirsti Alnes (REMA 1000), Rolf Risnes (Hyper) og Marit Sælid Johannessen(REMA 1000).