REMA 1000 blir ny generalsponsor for Norway Cup

Matvarekjeden og Norway Cup inngår et samarbeid med helse og idrettsglede i fokus.

– Vi i REMA 1000 ønsker å bidra til idrettsglede og aktivitet for barn og familiene deres. Norway Cup er verdens største fotballturnering – og en fantastisk møteplass for alle barn som er glad i å spille fotball sammen, sier Vidar Riseth, sponsorsjef i REMA 1000.

I tillegg til å være generalsponsor vil REMA 1000 tilby god mat av høy kvalitet på Ekebergsletta.

–  Med REMA 1000 med på laget er vi trygge på at vi kan tilby et fantastisk fotballarrangement i mange år fremover. Vi tror at et hyggelig mattilbud for både store og små vil løfte opplevelsen for hele familien. Jeg er dessuten glad for at begge parter tenker langsiktig i vår nye avtale, sier generalsekretær i Norway Cup, Tony Isaksen. 

Gir nye muligheter
–  Som stor virksomhet i Norge ser vi det som et ansvar å bidra til breddeidrett og barneidrett over hele landet  – og det gjør våre kjøpmenn i høyeste grad. Vi ser det også som en viktig del av vår sponsorvirksomhet å bidra til sunne og gode måltider, sier Riseth, som nå selv ser på fotballen fra sidelinja.

REMA 1000 og Bækkelagets Sportsklub ønsker i samarbeid å gjøre det lettvint, hyggelig og attraktivt å ta en tur på Ekebergsletta en varm sommerdag i uke 31.

– Dette er den største kommersielle avtalen som vi kjenner til at Bækkelagets Sportsklub/Norway Cup har inngått – og avtalen gir oss muligheten til ytterligere konseptuelle forbedringer av turneringen, sier Leder av marked og kommunikasjon Trygve Nielsen avslutningsvis.

Avtalen har en varighet på fem år med opsjon på forlengelse. 

Del artikkel