Profil

I Æ-profilen din får du oversikt over vilkår og personvern, dine registrerte bankkort og din personlige strekkode.

For at handleturene dine skal registreres automatisk må bankkortet ditt registreres i din profil i appen. Har du gjort det slipper du å tenke på noe ekstra når du står i kassa og skal betale for varene dine. På kundeskjermen i kassa vil du se at dine priskutt blir trukket ifra. Ønsker du å registrere kjøpet ditt manuelt, finner du din personlige strekkode i profilen din.

Husk å skanne din personlige strekkode
dersom du betaler med kontanter, gavekort eller deler opp betalingen, eksempel noe kontant og noe på kort.

Ønsker du å se vilkår og personvern i Æ, finner du også det i profil, i tillegg til hjelp og brukerstøtte og hvilke funksjoner du kan aktivere eller deaktivere. Her kan du også be om innsyn i dine data og dataportabilitet.

Hvordan kan jeg få innsyn i mine data?

Klikk deg inn på «Vilkår og personvern», deretter «Vis mine data». Ønsker du en full innsynsbegjæring velger du «Gi meg innsyn i mine data». Vi vil da sammenstille all data du har lagret i Æ og sende det til deg på e-postadressen du oppgir. For å sikre at du er rette mottaker av informasjonen vil filen vi sender deg være passordbeskyttet. Passordet sendes til telefonnummeret du har registrert din Æ-bruker på.

Velg hvilke funksjoner du ønsker deg i Æ

Æ tilbyr deg ulike funksjoner, som blant annet pushvarsler når Æ har noe interessant å fortelle deg, Bytteforslag og Personlig priskutt. Disse funksjonene kan du selv velge om du ønsker å benytte deg av eller ikke. Du aktiverer eller deaktiverer dette i profilen din.

Vil du lese mer om Bytteforslag kan du gjøre det her, og alt du trenger å vite om Personlig priskutt finner du her.

Har du spørsmål om Æ eller trenger hjelp, finner du ofte stilte spørsmål her eller kontakte oss under ved å klikke på «Hjelp og brukerstøtte» under Profil i Æ.

Del artikkel