Det viser en undersøkelse Norstat har gjort på vegne av REMA 1000, én uke etter at REMA-appen ble oppgradert 3. februar med nytt navn og nye funksjoner.

Ønsker bonus og priskutt
Før REMA-appen ble oppgradert spurte vi kundene om hva de vil ha, og et flertall svarer at de ønsker både priskutt og bonus. Responsen nå i etterkant bekrefter at dette stemmer.
Hele 53 prosent svarer at de er svært fornøyde med at det er blitt mulig å tjene bonus på frukt og grønt med REMA-appen. 29 prosent er nøytrale, mens kun åtte prosent er negative. 10 prosent svarer vet ikke.

Har fått informasjon
Også den nye, delbare handlelisten får god mottagelse hos kundene. 43 prosent er svært positive til denne, mens 41 prosent er nøytrale og kun tre prosent er negative.

Det er også positivt å se at hele tre av fire har fått med seg endringene i REMA-appen. For REMA 1000 har god og åpen informasjon til kundene om det nye vært viktig.

Enkel å bruke
REMA-appen gjør det enklere for deg å planlegge, handle, spare og enklere å ta gode valg i hverdagen.

Dette får du med REMA-appen:

  • 25 % Bonus på åtte utvalgte frukt og grønnsaker hver uke
  • 10 % fast Bonus på alle andre ferske frukt- og grøntvarer
  • Personlige Priskutt, 50 % priskutt og bleier, bind og tamponger, samt priskuttkampanjer
  • Delbar handleliste
  • En blomsterbukett på bursdagen din

Det er enkelt å følge med på hvor mye Bonus du har tjent, og aktivere Bonus for å få enda lavere sluttsum på kassalappen allerede fra neste handletur.

Les mer om REMA-appen her