Hvorfor ser jeg ikke handleturen min i Æ?
Finner du ikke igjen handleturen din i Æ kan det hende at den ikke ble registrert. Dette bør du sjekke.

Opplever du at en handletur ikke vises i Æ kan det ha vært utfordringer med registreringen i kassa.
Her er noen tips til hva du kan sjekke:
- Betalte du kontant eller med et gavekort?
Hverken kontanter eller gavekort kan registreres automatisk i Æ. Dersom du velger disse betalingsalternativene må din personlige strekkode skannes før betaling for at handleturen skal registreres i Æ. Strekkoden finner du i profil i Æppen. - Delte du opp betalingen og betalte noe med et registrert bankkort?
Dessverre lar ikke Æ seg registrere om deler av betalingen allerede er påbegynt. Velger du å dele opp betalingen i for eksempel kontanter og bankkort må strekkoden din skannes i kassa før du betaler. - Har du fått nytt bankkort?
Da må du huske å registrere i Æ. Det er det enkelte bankkortet, med kortnummer og utløpsdato, Æ bruker for å registrere handleturen din, ikke kontonummeret. Hvis du tillater pushvarsler i Æ, vil appen minne deg på når et av kortene nærmer seg utløpsdato og det er på tide å registrere et nytt.
Ingen av de ovennevnte? Send oss bilde av kvittering og telefonnummeret du har registrert i Æ til oss, så undersøker vi hva som har skjedd. Du finner oss her.
Har du flere spørsmål om registrering av handleturer finner du ofte stilte spørsmål og svar her.