– For oss handler det om mer enn bare å vinne en pristest. Dette er en bekreftelse på det vi allerede vet – at REMA 1000 er og alltid skal være billigst på dagligvarer i Norge. Vi vil at våre kunder skal være trygge på at de får den lavest sluttsummen på kassalappen når de handler hos oss, sier Line Aarnes, Kategori og innkjøpsdirektør hos REMA 1000. 

Vi holder prisene nede – alltid 

I en tid hvor mange opplever økte levekostnader, vet vi at pris er viktigere enn noen gang. Derfor er det en viktig oppgave å kunne tilby varer av høy kvalitet til de laveste prisene i landet. Dette gjør vi ved å ha fokus på lave driftskostnader, effektive innkjøp og å alltid være kostnadsbevisste. Nettavisens pristest føyer seg inn i en lang rekke tester som viser at vi holder vårt løfte. 

Personlige priskutt og gode tilbud hele året 

I tillegg til våre allerede lave priser, tilbyr vi kundene personlige priskutt gjennom Æ-appen. Her kan man hver uke kan spare 10-30% på utvalgte og relevante varer basert på eget handlemønster. Videre gir vi faste rabatter på frukt og grønt, og varer som bleier, bind og tamponger med Æ, og under CRÆZY DÆYS kutter vi prisene enda mer på utvalgte varer. 

– Vi er stolte av våre egne merkevarer, som R-produktene og Prima Lavpris, som gir høy kvalitet til lav pris, og bidrar til å skape annerledeshet i våre hyller, sier Line Aarnes. 

Vi ser fremover 

Hos REMA 1000 er målet vårt enkelt – vi skal fortsette å være billigst, hver dag, hele året. Denne pristesten er bare nok et bevis på at vi leverer på løftet vårt, om å være Norgest billigste dagligvarekjede.

Les hele saken på Nettavisen