ANFO effektpris til REMA 1000

Juryen berømmer modig valg av kanalmiks og solid bruk av tilgjengelig teknologi og verktøy som har gitt svært gode resultater.

REMA-1000-Anfo-effekt

Fra Venstre: Anne Gro Johansen, Cecilie Arnesen, Maria Iversen og Jeanette Johnsen fra REMA 1000 jubler over utmerkelsen fra ANFO Effekt.

På gårsdagens ANFO Effekt prisutdeling vant REMA 1000 bronse i kategorien NY, med Lev Vel-kampanjen. Med på vinnerlaget er reklamebyrået McCann.

Hvert år arrangerer Annonsørforeningen ANFO Effekt, et arrangement med prisutdeling og fest for Norges mest effektive kommunikasjonsjobber. ANFO Effekt skal fremme fremragende, målrettet og dokumenterbart marketingarbeid. 300 festdeltakere var til stede på Latter i Oslo og priser og diplomer ble utdelt til årets vinnere innenfor de fem kategoriene NY, VEKST, B2B, SMART MULTI og SMART SINGEL.

Kategorien NY hedrer de virksomhetene eller merkene som har foretatt en nylansering i sitt marked i løpet av de siste to år. Prisene gis til de virksomhetene eller merkene som best har klart å oppnå og dokumentere svært gode resultater fra sin markedsføringsinnsats.

Juryen sier dette om REMA 1000 sin Lev Vel-kampanje:

“Årets bronsevinner leverer et godt case med velformulert strategi tuftet på god forbrukerinnsikt. Bronsevinneren gir en tydelig rød tråd fra innsikt og strategi til gjennomføring, ved aktivt å rekruttere en strategisk viktig målgruppe ved å gå nye veier. Juryen berømmer modig valg av kanalmiks og solid bruk av tilgjengelig teknologi og verktøy som sikrer at kampanjen treffer presist og gir svært gode resultater”.

Del artikkel