ANFO effektpris til REMA 1000
Juryen berømmer modig valg av kanalmiks og solid bruk av tilgjengelig teknologi og verktøy som har gitt svært gode resultater.


Fra Venstre: Anne Gro Johansen, Cecilie Arnesen, Maria Iversen og Jeanette Johnsen fra REMA 1000 jubler over utmerkelsen fra ANFO Effekt.
På gårsdagens ANFO Effekt prisutdeling vant REMA 1000 bronse i kategorien NY, med Lev Vel-kampanjen. Med på vinnerlaget er reklamebyrået McCann.
Kategorien NY hedrer de virksomhetene eller merkene som har foretatt en nylansering i sitt marked i løpet av de siste to år. Prisene gis til de virksomhetene eller merkene som best har klart å oppnå og dokumentere svært gode resultater fra sin markedsføringsinnsats.
Juryen sier dette om REMA 1000 sin Lev Vel-kampanje:
“Årets bronsevinner leverer et godt case med velformulert strategi tuftet på god forbrukerinnsikt. Bronsevinneren gir en tydelig rød tråd fra innsikt og strategi til gjennomføring, ved aktivt å rekruttere en strategisk viktig målgruppe ved å gå nye veier. Juryen berømmer modig valg av kanalmiks og solid bruk av tilgjengelig teknologi og verktøy som sikrer at kampanjen treffer presist og gir svært gode resultater”.