Hva er Æ-kort og hvordan kan jeg bestille det? | REMA 1000
Hopp til innhold
bedriftskonto

Hva er Æ-kort og hvordan kan jeg bestille det?

Dersom du ikke har smarttelefon, eller av andre grunner ikke kan registrere kontonummeret ditt i appen, kan du bestille et Æ-kort via SMS. Da får du et fysisk kort med din personlige strekkode på, som kan skannes i kassen før betaling. Handleturer og eventuelle priskutt vil da registreres som normalt. 

Vi gjør oppmerksom på at du må ha en Æ-bruker og ha godkjent brukervilkårene før du kan bestille et Æ-kort. SMS’en må også sendes fra samme telefonnummer som du har registrert i Æ. Det går derfor ikke å bestille på egen smarttelefon på vegne av andre, med mindre personens simkort blir lagt inn i smarttelefonen. 
Æ-kortet bestiller du ved å sende SMS til 2228 med kodeord; Ækort (eventuelt Aekort dersom din telefon ikke har tasten “Æ”). Deretter får du instrukser på SMS for videre registrering. Kortet blir sendt til postadressen du oppgir i SMS’en. Kortet må bestilles til folkeregistrert adresse.

Vi har kundevendte skannere i alle våre butikker, slik at det er enkelt å registrere Æ på din handletur. 
Var dette innholdet nyttig?