Administrasjonen til REMA 1000 Norge AS
Kontoradresse:
Gladengveien 2
0661 Oslo
Postadresse:
Postboks 6428 Etterstad
0605 Oslo
Informasjon om endring av telefonnummer i REMA-appen
Det er ingen måte å overføre din Æ fra gammelt til nytt telefonnummer.
Din REMA-bruker og all lagret informasjon er knyttet til ditt unike telefonnummer og du må derfor registrere ny bruker i appen, dersom du har fått nytt telefonnummer.
Du kan enkelt slette din gamle bruker i din profil inne i appen. Har du spørsmål kan du kontakte vår Kundeservice via vårt kontaktskjema her.
Med Skann og Betal kan du skanne varene med REMA-appem og pakke de rett i posen mens du handler, for så å betale med appen når du er ferdig. Når du har betalt kan du ta raskeste vei ut gjennom “FAST TRÆCK/ utsjekk” uten å stå i kø i vanlig kasse.
Informasjon om Handlelista
Dessverre er det ingen måte å hente tilbake lister som er forsvunnet fra REMA-appen.
Informasjon om betaling med smartklokke hos REMA 1000
Ja, du kan betale med smartklokke på våre bankterminaler. Når du velger å betale med smartklokke og/eller å dele opp betalingen din, startes transaksjonen på bankterminalen før REMA-appen får rukket å registrere seg i kassen. Derfor må du huske å manuelt skanne strekkoden din før du betaler med smartklokke og/eller deler opp betalingen din.
Ler mer om brukervilkår for REMA-appen her.
Oppdaterte brukervilkår for for REMA-appen finner du på denne siden.
Er du bedriftskunde eller leverandør og ønsker å komme i kontakt med oss? Finn kontaktinformasjon, fakturainformasjon, vedlegg og avtaler her.
Åpent 08.00-16.00 på hverdager. Du kan også ringe Æ-support på 52 90 10 00.
Du kan kontakte oss via vårt skjema. Vi sørger for at riktig person hos oss svarer på dine spørsmål.
Har du spørsmål relatert til virksomheten finner du relevante nyhetssaker og kontaktpersoner her.
Administrasjonen til REMA 1000 Norge AS
Kontoradresse:
Gladengveien 2
0661 Oslo
Postadresse:
Postboks 6428 Etterstad
0605 Oslo