Kontakt oss her | Kundeservice | REMA 1000
Hopp til innhold

Kundeservice

Treff i emner:

Mest etterspurt om REMA1000

Se alt

Du kan registrere opptil 5 registrerte betalingsmetoder i din Æ. Derimot kan ikke et bankkortt være registrert på flere brukere. Husk at dersom du ønsker å legge til et felleskort i din Æ, må du stå som dispontent av kortet. Vær oppmerksom på at vi for tiden dessverre opplever utfordringer med å legge til kredittkort i Æ. Vi beklager ulempene dette medfører.

For å registrere bankkort må du bekrefte ditt kontonummer via VIPPS. Ved å gjøre dette verifiserer Æ at du står som eier av kontonummeret og sørger for at ditt personvern er ivaretatt hos oss.

Steg for steg: Hvordan legge til bankkonto i Vipps

1. Velg Profil
2. Velg Konto og kort
3. Velg Legg til konto og fyll inn kontonummer

Videre må du bekrefte kontonummeret i Æ:

4. Åpne Æ og gå inn på din Profil
5. Velg “Bankkort” under “Koble til betalingsmåte”
6. Følg stegene som dukker opp på skjermen. Æ hjelper deg med å bekrefte kontonummeret ditt med Vipps. Dersom du har bekreftet ditt kontonummer i Æ, trenger du ikke lenger å følge med på datoer og å oppdatere eventuelle utløpte bankkort. Du trenger med andre ord ikke å registrere nytt bankkort, dersom du fortsatt har samme kontonummer.

Har du spørsmål kan du gjerne kontakte vår Kundeservice via vårt kontaktskjema her. 

 

Var dette innholdet nyttig?

CrÆzy Dæys med Æ gir deg ekstra gode rabatter i våre butikker!

Du vil under enhver kampanjeperiode finne oversikt over aktuelle rabatter her.

For å motta rabatten må du ha en Æ-bruker og skanne din strekkode på handleturen din. Har du innspill eller tilbakemeldinger på kampanjen kan du kontakte vår Kundeservice her.

Var dette innholdet nyttig?

I REMA 1000 jobber vi hele tiden for å kunne tilby våre Kunder gode og enkle handle opplevelser. Du finner til enhver tid en oppdatert liste over hvilke av våre butikker som tilbyr Skann & Betal med mobilen i Æ her.

Var dette innholdet nyttig?

Skann og Betal er en tjeneste som skal gjøre handleturen hos oss i REMA 1000 enda enklere! 

For å kunne benytte deg av tjenesten må du ha en aktiv Æ-bruker. Du kan lese mer om hvordan du registrere deg i Æ her.


Var dette innholdet nyttig?

For å kunne benytte deg av Skann og Betal må du legge til betalingskort i tjenesten på nytt – selv om du allerede har lagt det til for automatisk registrering av Æ i kasse. Grunnen til dette er at du må godkjenne at kortet kan benyttes til kjøp i Skann og Betal.

Du trenger kun legge til kortet en gang. For å oppleve hvor enkelt og brukervennlig Skann og Betal er, anbefaler at du legger til betalingsmiddelet før du starter handleturen!

Var dette innholdet nyttig?

Se våre hjelpeartikler

Gavekort fra REMA 1000

Gavekort kjøper du i din nærmeste REMA 1000-butikk og kan brukes i alle våre butikker. Sjekk gavekortsaldo her.

Karriere

Se våre ledige stillinger, og bli bedre kjent med hvordan det er å jobbe hos oss, hvilke muligheter du har som ansatt…

Personvern og brukervilkår

Personvern og vilkår hos REMA 1000. Vi ønsker å gjøre det enkelt for deg å få oversikt over hvordan vi behandler personopplysningene…

Åpenhetsloven

1.juli trer Åpenhetsloven i kraft. Her finner du ut hva dette betyr i praksis

Dyrevernmerkede egg fra Kolonihagen

For bedrifter

Er du bedriftskunde eller leverandør og ønsker å komme i kontakt med oss? Finn kontaktinformasjon, fakturainformasjon, vedlegg og avtaler her.

REMA 1000-ansatt smiler i kassen

Kundeundersøkelse

I REMA 1000 jobber vi hver dag for å gi deg en enkel og god handleopplevelse. Det ønsker vi å fortsette med – og da trenger vi din hjelp!

Varslingskanal

Varsling er å gi beskjed om ulovlige eller andre kritikkverdige forhold i virksomheten uten å benytte ordinære rapporteringskanaler. REMA 1000 oppfordrer alle til å varsle om forhold som kan true selskapets personell, drift, økonomi eller omdømme.

Dersom ansatte eller leverandører opplever kritikkverdige forhold i REMA 1000, kan du gi oss beskjed gjennom varslingskanalen slik at vi får muligheten til å følge opp saken og rette opp. Du kan velge å kontakte oss anonymt.

Løsningen behandles av vår samarbeidspartner PwC.

For kunder: Dersom du har tilbakemeldinger angående kundeservice eller produkter, vennligst kontakt butikk eller bruk vårt kontaktskjema

Kontaktinformasjon

Æ-kundeservice

Åpent 08.00-16.00 på hverdager. Du kan også ringe Æ-support på 52 90 10 00.

Skriv til oss

Du kan kontakte oss via vårt skjema. Vi sørger for at riktig person hos oss svarer på dine spørsmål.

Presse

Har du spørsmål relatert til virksomheten finner du relevante nyhetssaker og kontaktpersoner her.

 

Administrasjonen til REMA 1000 Norge AS
Kontoradresse:
Gladengveien 2
0661 Oslo
Postadresse:
Postboks 6428 Etterstad
0605 Oslo