Hopp til innhold

Kundeservice

Treff i emner:

Mest etterspurt om REMA1000

Se alt

Det er ingen måte å overføre din Æ fra gammelt til nytt telefonnummer.

Din REMA-bruker og all lagret informasjon er knyttet til ditt unike telefonnummer og du må derfor registrere ny bruker i appen, dersom du har fått nytt telefonnummer.

Du kan enkelt slette din gamle bruker i din profil inne i appen. Har du spørsmål kan du kontakte vår Kundeservice via vårt kontaktskjema her.

Var dette innholdet nyttig?

Med Skann og Betal kan du skanne varene med REMA-appem og pakke de rett i posen mens du handler, for så å betale med appen når du er ferdig. Når du har betalt kan du ta raskeste vei ut gjennom “FAST TRÆCK/ utsjekk” uten å stå i kø i vanlig kasse.

Var dette innholdet nyttig?

Dessverre er det ingen måte å hente tilbake lister som er forsvunnet fra REMA-appen.

Var dette innholdet nyttig?

Ja, du kan betale med smartklokke på våre bankterminaler. Når du velger å betale med smartklokke og/eller å dele opp betalingen din,  startes transaksjonen på bankterminalen før REMA-appen får rukket å registrere seg i kassen. Derfor må du huske å manuelt skanne strekkoden din før du betaler med smartklokke og/eller deler opp betalingen din.

 

Var dette innholdet nyttig?

Oppdaterte brukervilkår for for REMA-appen finner du på denne siden.

Var dette innholdet nyttig?

Se våre hjelpeartikler

Gavekort fra REMA 1000

Gavekort kjøper du i din nærmeste REMA 1000-butikk og kan brukes i alle våre butikker. Sjekk gavekortsaldo her.

Karriere

Se våre ledige stillinger, og bli bedre kjent med hvordan det er å jobbe hos oss, hvilke muligheter du har som ansatt…

Personvern og brukervilkår

Personvern og vilkår hos REMA 1000. Vi ønsker å gjøre det enkelt for deg å få oversikt over hvordan vi behandler personopplysningene…

Åpenhetsloven

1.juli trer Åpenhetsloven i kraft. Her finner du ut hva dette betyr i praksis

Dyrevernmerkede egg fra Kolonihagen

For bedrifter

Er du bedriftskunde eller leverandør og ønsker å komme i kontakt med oss? Finn kontaktinformasjon, fakturainformasjon, vedlegg og avtaler her.

Varslingskanal

Varsling er å gi beskjed om ulovlige eller andre kritikkverdige forhold i virksomheten uten å benytte ordinære rapporteringskanaler. REMA 1000 oppfordrer alle til å varsle om forhold som kan true selskapets personell, drift, økonomi eller omdømme.

Dersom ansatte eller leverandører opplever kritikkverdige forhold i REMA 1000, kan du gi oss beskjed gjennom varslingskanalen slik at vi får muligheten til å følge opp saken og rette opp. Du kan velge å kontakte oss anonymt.

Løsningen behandles av Reitans interne varslingsmottak, bestående av People advisor og advokat fra Reitan Retail som behandler varselet.

For kunder: Dersom du har tilbakemeldinger angående kundeservice eller produkter, vennligst kontakt butikk eller bruk vårt kontaktskjema

Kontaktinformasjon

Æ-kundeservice

Åpent 08.00-16.00 på hverdager. Du kan også ringe Æ-support på 52 90 10 00.

Skriv til oss

Du kan kontakte oss via vårt skjema. Vi sørger for at riktig person hos oss svarer på dine spørsmål.

Presse

Har du spørsmål relatert til virksomheten finner du relevante nyhetssaker og kontaktpersoner her.

 

Administrasjonen til REMA 1000 Norge AS
Kontoradresse:
Gladengveien 2
0661 Oslo
Postadresse:
Postboks 6428 Etterstad
0605 Oslo