Hente oppskriftsvarer fra kalenderen din?

Velg oppskrifter

Del på e-post Skjul handlelapp

Karriere

REMA-filosofien bygger på prinsippet om at få mennesker skal ta mange avgjørelser. Vi skal oppfattes som symbolet på sunn fornuft, folkelighet, usnobbethet og dyktighet.

Vår filosofi

REMA-filosofien bygger på prinsippet om at få mennesker skal ta mange avgjørelser. Vi skal oppfattes som symbolet på sunn fornuft, folkelighet, usnobbethet og dyktighet.

Les mer

Våre verdigrunnlag

Verdigrunnlagene er ryggraden i vår bedriftskultur. Dette er et sett verdier som har blitt til gjennom bedriftens historie, og som vi i REMA 1000 lever etter hver dag.

Les mer

Stillinger i REMA

I REMA 1000 er mulighetene mange, og vi er alltid på utkikk etter de mest positive og offensive folka. Vi har troen på enkeltmennesket og at få folk skal ta mange beslutninger. Samtidig jobber vi sammen med de rette tingene og skaper en vinnerkultur. Lyst til å bli en del av laget? Klikk under og se filmsnutter om hvilken stilling som er rett for deg!

Les mer
Er butikkjobb noe for deg?

Er butikkjobb noe for deg?

Denne interaktive quizen hjelper deg med å se om stilling i butikk hos REMA 1000 er riktig for deg ved å gi deg et innblikk til hvordan det er å være en del av vårt team i butikk.

Quizen vil vise deg ulike scenarier og gi deg informasjon om hvordan det er å arbeide i REMA 1000, og hvert scenarie har noen ulike handlingsalternativer du kan velge fra. Når du velger en handling vil du få en tilbakemelding som hjelper deg å tenke over hvorvidt du hadde trivdes med og vært motivert for å arbeide i REMA 1000. Les tilbakemeldingene godt.

Du kan ta quizen så mange ganger du ønsker. Vi ser gjerne at du bruker quizen til å finne ut som mye du kan om oss, slik at du kan ta en riktig avgjørelse når det kommer til å søke.

Du behøver ikke registrere deg for å ta quizen, og din besvarelse er fullstendig anonym.

Kjøpmann i REMA 1000

I REMA 1000 er Kjøpmann en hederstittel, og derfor skriver vi Kjøpmann med stor K.

Våre butikker eies og drives av kremmere som er opptatt av effektivitet, enkelhet, annerledes og kvalitet. Vil du være SELVSTENDIG? Drive din EGEN BEDRIFT? Være med på vinnerlaget?

Les mer og meld din interesse her!

Er du vår neste Kjøpmann?

Talent

Ønsker du å drive din egen REMA 1000 butikk? Hvert år tas nye medarbeidere inn på REMA Skolens Talent-program – vårt eget utviklingsprogram for fremtidens kjøpmenn i REMA 1000.

Les mer om talent

Møt mennesker i REMA 1000

  • Lagermedarbeider

    Aftab

    Som lagermedarbeider jobber jeg sammen med folk fra cirka 15 nasjoner. Jobben som lagermedarbeider er utrolig variert og omfatter alt fra å plukke, fylle på og kvittere ut varer, til å kjøre truck, registrere på data og mye mer. REMA 1000 tilbyr god og grundig opplæring i alt vi skal kunne. Vi er mange mennesker fra mange nasjoner her, og det lønner seg å være sosial, da vi omgås hverandre hele tiden. Nettopp det at vi er så mange mennesker med ulik bakgrunn her, tror jeg er en av grunnene til at vi har et så godt arbeidsmiljø.

  • Regionsdirektør

    Per Åge

    I jobben som regionsdirektør får jeg brukt mine beste egenskaper hver dag. Min histore i REMA 1000 startet i 1997, da jeg begynte som deltidshjelp i butikk ved siden av skolen. Under økonomistudier i Trondheim fikk jeg tilbud om å bli butikksjef, og etter kort tid bestemte jeg meg for å satse på REMA 1000. Senere ble jeg tatt opp som talent og utdannet kjøpmann på REMA Skolen. Etter noen år som kjøpmann ble jeg rekruttert videre til ledertalent på regionskontoret i Bodø, og vinteren 2008 fikk jeg tilbud om stillingen som regionsdirektør i Oslo. Man er veldig synlig i REMA 1000, uansett hva man holder på med. Personlige egenskaper, innsats og holdninger blir lagt merke til. Det beste med å jobbe i REMA 1000 er at det finnes så mange muligheter.

  • Kjøpmann

    Britt Karin

    Å være kjøpmann i REMA 1000 er en unik mulighet til å drive egen bedrift. Etter videregående skole jobbet jeg som praktikant mens jeg tenkte på hva jeg ville bli. Jeg begynte i REMA 1000, og etter bare noen få måneder fant jeg ut at det var her jeg ville være. Jeg ble først nestkommanderende, og som 25-åring ble jeg kjøpmann. At jeg har REMA 1000 i ryggen gir meg en unik mulighet til å drive for meg selv. Jeg har et proft apparat å støtte meg til når jeg trenger det, likevel er jeg min egen sjef.

Gjør butikk på det

Positiv? Gjør butikk på det.

Har du en positiv innstilling til livet er du i stand til å takle det meste. Kombinerer du din positive innstilling med de arbeidsoppgavene du skal utføre, vil du helt sikkert få en god dag på jobben – hver dag. I REMA 1000 tenker vi at positive medarbeidere er avgjørende for vår framtid, for det er der vi skal leve. Er du positiv kan du derfor gjøre god butikk på det.

Selvstendig? Gjør butikk på det.

Selvstendige mennesker er i stand til å ta egne beslutninger. Vi verdsetter mennesker som kan ta beslutninger, og som kan gjennomføre og ta ansvar. Lykkes du, lykkes nemlig vi også. Det er det god butikk i, så enkelt er det.

Godt humør? Gjør butikk på det.

En god latter smitter. Med godt humør og mye pågangsmot når du langt i livet. Vi vet nemlig at godt humør hos våre medarbeidere gir positive handleopplevelser og fornøyde kunder. Sånt blir det god butikk av – både for deg og for oss.

Ambisiøs? Gjør butikk på det.

REMA 1000 er bygget av og for mennesker med tro på seg selv og en drøm om å vinne, men som samtidig er i stand til å unne andre suksess. Dette blir det et sterkt samhold av. Når dine og de andres tanker og tro på resultater forenes, da når vi målene våre. Gjør butikk på dine drømmer.

Modig? Gjør butikk på det.

Tiltrekkes du av nye utfordringer, og har du mot til å forplikte deg? Dersom du kombinerer ditt mot med lokalkunnskap, en god porsjon entusiasme og lyst til å arbeide på lag med andre innenfor et velfungerende system, har du alle forutsetninger for å lykkes med å nå dine drømmer og mål. Gjør butikk på REMA 1000!

Glad i farger? Gjør butikk på det.

Kreativitet og skaperglede kan omsettes i ulike former. Men skal du skape noe, må du elske det du holder på med – enten det gjelder å dekorere et innbydende frukt- og grønt-bord eller finne smarte, kreative løsninger på utfordringer i jobbhverdagen. Både kundene og vi vet å verdsette din kreativitet og entusiasme. Og det blir selvfølgelig god butikk av sånt.

Ryddig? Gjør butikk på det.

Rot og uorden er ikke et tegn på kvalitet og skaper dessuten mistrivsel. Nettopp derfor vet vi i REMA 1000 å sette ekstra stor pris på deg som er opptatt av å holde orden rundt deg. Det skaper trivsel og hygge både for kundene og for dine kolleger. Er du ryddig, gjør butikk på det, da!

Hvem vi leter etter

Hvem vi leter etter

REMA 1000 er symbolet på folkelighet, usnobbethet, sunn fornuft og dyktighet. Det betyr at vi ikke kun er interessert i din utdanning og yrkeserfaring, men også hvilke personlige egenskaper du har. Hos oss kan du spille på hele ditt register.

Les om hva vi er ute etter

Din folkelighet og usnobbethet kan du bruke i omgang med kundene, leverandører og kolleger. Den sunne fornuften kan du utnytte til å skape et hyggelig arbeidsmiljø og praktiske løsninger til glede for mange. Dyktigheten din kan du bruke til å gjøre REMA 1000 enda sterkere og mer konkurransedyktig, slik at vi, våre kjøpmenn og du kan ha det både morsomt og lønnsomt.

Er du i tillegg selvstendig, har skaperlyst og et sterkt ønske om å påvirke mål og resultater, da vil du helt sikkert trives hos oss. Dessuten har du sikkert en rekke andre personlige egenskaper som du også kan spille ut i REMA 1000. Kanskje du er modig? Veldig morsom? Eller bare generelt svært positiv? Gjør butikk på det!

Reitangruppen som arbeidsplass

Reitangruppen ble kåret til en av Norges beste arbeidsplasser i 2017 av Great Place to Work Institute.

Great Place to Work® Institute kårer Norges Beste Arbeidsplasser hvert år. Les mer om kåringen.

Tillit mellom medarbeider og leder

Great Place to Work® Institute er en konsulent- og analysevirksomhet med base i USA og med

internasjonale partnere over hele verden. Great Place to Work® støtter virksomheter i alle bransjer med å bli gode arbeidsplasser, og dermed også oppnå forretningsmessige fordeler og bedre resultater.

– Hos Great Place to Work® Institute har vi lyttet til medarbeidere og evaluert arbeidsplasser siden 1980 for å forstå hva som skaper en god arbeidsplass. Vi vet at fundamentet for enhver god arbeidsplass er tillit mellom medarbeidere og ledelse, sier Anne Johnsrud i Great Place to Work

I tråd med verdigrunnlagene

”Vi vil ha det morsomt og lønnsomt”

Undersøkelsen er basert på 59 ulike påstander hvor medarbeiderne rangerer påstandene på en skala fra 1 til 5, i tillegg til en kulturdel hvor selskapene svarer på ulike metoder og tiltak. Modellen, som Great Place to Work® Institute benytter seg av, har mer enn 20 års anerkjennelse. Den tar utgangspunkt i medarbeiderne og viser på en klar og forståelig måte hvor viktig tillit er, når det gjelder å skape et godt arbeidsmiljø. Mange av påstandene henger jo også tett sammen med forretningsmoral, vinnerkultur, morsomt og lønnsomt, og da er det ekstra gøy å se de gode tallene. Tallene på mange av disse parametrene er enda høyere en de beste i Norge og i Europa, og det er bekreftelsen på at vi klarer å skape en kultur hvor eierskap og engasjement står sterkt!

Kompetanseheving

REMA 1000 har siden 2012 sendt flere medarbeidere til Harvard Business School Executive Education (HBS), www.hbs.edu. Vi har flere HBS Alumni som har gått programmer over to måneder, og vi sender flere på spesialprogrammer á én uke hvert år for å gjøre dypdykk i sitt fag. Vi tror på etterutdanning av våre medarbeidere, og har ved siden av våre egne utdanninger på Verdiskolen (Reitangruppen) og REMA-skolen valgt HBS som gir oss «det lille ekstra».

Franchise

REMA 1000 var den første dagligvareaktøren i Norge som tok i bruk franchising som organisasjonsform, og vi er i dag den eneste aktøren som rendyrker denne formen.

Franchising innebærer et nært samarbeid mellom to selvstendige virksomheter, franchisegiver og franchisetaker, hvor franchisegiveren har utviklet standarder for etablering og drift av lokale virksomheter under et felles navn, mens franchisetakeren står for driften av virksomheten. Systemet er effektivt og krever liten administrasjon. Gode resultater Vår erfaring er at eierskap til egen virksomhet gir en egeninteresse som fører til personlig initiativ og skaperlyst. Sammen med kunnskaper om lokale forhold gir dette oss det beste grunnlaget for å kunne skape gode resultater, både for hver enkelt butikk og for alle butikkene samlet.

Din REMA 1000-butikk

Som kjøpmann driver du din egen REMA 1000-butikk som selvstendig næringsdrivende. Det hele baserer seg på et samarbeid mellom to likeverdige parter; du og REMA 1000. Det å drive din egen butikk med vårt konsept passer utmerket for deg som liker å være på et vinnerlag og som ønsker å gjøre det maksimale ut av et velfungerende system.

REMA 1000 sentralt utvikler standarder for etablering og drift og gir deg løpende assistanse innenfor en rekke felt, blant annet innkjøp, regnskap, markedsføring, opplæring av ansatte, vareutvalg, IT og logistikk. Du har alle muligheter til å gjøre svært god butikk på dette systemet i forhold til investert kapital og risiko.

Er butikkjobb noe for deg?

    Quiz ikon
    Scenario:

    I butikken du arbeider i har dere frivillige fellesmøter 2-3 ganger i året, hvor dere tar opp aktuelle tema og gjør noe sosialt. Kjøpmann har invitert til et fellesmøte og sosialt arrangement en kveld neste uke. Du har egentlig tenkt å dra på kino den dagen. Fellesmøtet er frivillig. Hva tenker du i denne situasjonen?

    Velg svaralternativ:
    Ditt svar:
    Hvis jeg allerede har lagt planer dropper jeg antageligvis fellesmøtet
    Med jevne mellomrom inviterer vi til fellesmøter og sosiale arrangementer som ikke er møtepliktige. Det er opp til deg hva du ønsker å delta på av slike arrangementer, men vi håper du vil prioriterer det hvis det passer. Velkommen!
    Det er litt kjedelig å avlyse planer, men jeg ender sikkert opp med å dra på fellesmøtet.
    Med jevne mellomrom inviterer vi til fellesmøter og sosiale arrangementer som ikke er møtepliktige. Det er opp til deg hva du ønsker å delta på av slike arrangementer, men vi håper du vil priortere det hvis det passer. Velkommen!
    Det er viktig for meg å være en del av det som skjer, jeg kommer!
    Med jevne mellomrom inviterer vi til fellesmøter og sosiale arrangementer som ikke er møtepliktige. Det er opp til deg hva du ønsker å delta på av slike arrangementer. Velkommen!
    Quiz ikon
    Scenario:

    Det er en travel ettermiddag, og du og kollegene dine har hendene fulle. Selv har du en dårlig dag og er ikke helt i slaget. En kunde som alltid finner noe å klage på og tidligere har vært uhøflig mot en kollega av deg kommer bort til deg og sier han synes det er rotete i inngangsområdet til butikken. Hvordan vil du reagere i en slik situasjon?

    Velg svaralternativ:
    Ditt svar:
    Jeg hadde nok blitt litt irritert, det er unødvendig å være uhøfelig mot folk.
    I REMA 1000 er kunden vår øverste sjef, derfor møter vi kundene på en høflig og profesjonell måte - uansett! Innmellom må man håndtere kunder som ikke er i godt humør - det er ingen grunn til å fire på våre standarder. Hvordan vil du håndtere å være høflig, hyggelig og profesjonell i møte med en rekke ulike mennesker?
    Jeg prøver å være nøytral, det er en del av jobben.
    I REMA 1000 er kunden vår øverste sjef, og ønsker å møte alle våre kunder på en høflig og profesjonell måte - uansett! Innmellom må man håndtere kunder som ikke er i godt humør - det er ingen grunn til å fire på våre standarder. Hvordan vil du håndtere å være høflig, hyggelig og profesjonell i møte med en rekke ulike mennesker?
    Jeg møter kunden med et smil og et høflig svar - uansett!
    Det synes vi også! I REMA 1000 er kunden vår øverste sjef, og ønsker å møte alle våre kunder på en høflig og profesjonell måte - uansett! Innimellom må man håndtere kunder som ikke er i godt humør - det er ingen grunn til å fire på våre standarder.
    Quiz ikon
    Scenario:

    Det er sommer, og du har avtalt med noen venner som du ikke har sett på lenge at dere skal på stranda og grille dagen etterpå. Så ringer det fra jobben og de spør om du har mulighet til å jobbe fordi en kollega har blitt syk. Hva tenker du i en slik situasjon?

    Velg svaralternativ:
    Ditt svar:
    Jeg har veldig lyst til å møte vennene mine og dra på stranda, så de må finne noen andre denne gangen.
    Fleksibilitet er ofte en del av å jobbe i REMA 1000. Fra tid til annen kan vi ha behov i butikken for ekstra arbeidskraft, enten på grunn av travle tider, eller hvis noen blir syke. Vi planlegger vakter så godt vi kan fremover i tid, men vær klar over at forespørsler om jobbing også kan komme på kort varsel. Tenk over hvordan dette kan påvirke din hverdag.
    Det går fint, jeg kan endre planene mine og dra på stranda en annen dag.
    Så fint at du kan være fleksibel når det trengs! Fleksibilitet er ofte en del av å jobbe i REMA 1000. Fra tid til annen kan vi ha behov i butikken for ekstra arbeidskraft, enten på grunn av travle tider, eller hvis noen blir syke. Vi planlegger vakter så godt vi kan fremover i tid, men vær klar over at forespørsler om jobbing også kan komme på kort varsel.
    Ikke noe problem! Jeg stiller opp, og ekstra vakt betyr ekstra betalt.
    Så fint at du kan være fleksibel når det trengs! Fleksibilitet er ofte en del av å jobbe i REMA 1000. Fra tid til annen kan vi ha behov i butikken for ekstra arbeidskraft, enten på grunn av travle tider, eller hvis noen blir syke. Vi planlegger vakter så godt vi kan fremover i tid, men vær klar over at forespørsler om jobbing også kan komme på kort varsel.
    Quiz ikon
    Scenario:

    Som medarbeider hos oss blir du etter hvert godt kjent med dine kolleger, og får sett dem i ulike jobbsituasjoner. Du har lagt merke til at en av kollegene dine har vært skikkelig hyggelig med kundene i det siste, og stilt opp flere ganger når det har vært behov for ekstra folk i butikken. Ville du gjort noe for å gjøre stas på kollegaen din?

    Velg svaralternativ:
    Ditt svar:
    Du gjør også ditt beste på jobb, og det er forventet at dere alle stiller opp med service og samarbeid.
    I vår bransje er det viktig å ta godt vare på både kunder og kolleger for å få gode resultater, og det å være med og skape en vinnerkultur er en del av jobben. Vi strekker oss etter å ha et godt samhold og å se hverandre på jobb. Hos oss blir du del av et team - tenk på hvordan du personlig vil bidra til å bygge opp god kultur i teamet.
    Gir kollegaen din litt skryt direkte til ham en gang det passer.
    I vår bransje er det viktig å ta godt vare på både kunder og kolleger for å få gode resultater, og det å være med og skape en vinnerkultur er en del av jobben. Vi strekker oss etter å ha et godt samhold og å se hverandre på jobb. Hos oss blir du del av et team, og det å gi positive tilbakemeldinger til dine kolleger bidrar til teamet!
    Legger ut litt skryt om ham på butikkens egne interne facebookside.
    I vår bransje er det viktig å ta godt vare på både kunder og kolleger for å få gode resultater, og det å være med og skape en vinnerkultur er en del av jobben. Vi strekker oss etter å ha et godt samhold og å se hverandre på jobb. Hos oss blir du del av et team, og positive tilbakemeldinger og oppmerksomhet bidrar positivt!
    Quiz ikon
    Scenario:

    Det er en vanlig ettermiddag på jobb og du har fått i oppgave av Kjøpmann å rydde i flere reoler, og å etterfylle en masse varer. Du ser det kommer til å ta en god del tid, og at du antageligvis ikke rekker å gjøre så mye annet på jobb den dagen enn å rydde. Hva tenker du om det?

    Velg svaralternativ:
    Ditt svar:
    Rutineoppgaver som dette er ikke så gøy, jeg spør Kjøpmann om jeg kan få gjøre noe mer variert.
    Butikken er vårt utstillingsvindu, og kundene skal oppleve butikken som oversiktlig og hyggelig å komme til. Det å holde butikkarealet ryddig og pent er essensielt. I REMA 1000 tar vi disse arbeidsoppgavene seriøst, og fullfører små og store oppgaver med 20 i stil! Tenk over om du vil trives med den typen arbeidsoppgaver du finner i butikk.
    Jeg går bare i gang og spør om hjelp hvis jeg trenger det.
    Butikken er vårt utstillingsvindu, og kundene skal oppleve butikken som oversiktlig og hyggelig å komme til. Det å holde butikkarealet ryddig og pent er essensielt. I REMA 1000 tar vi disse arbeidsoppgavene seriøst, og fullfører små og store oppgaver med 20 i stil! Tenk over om du vil trives med den typen arbeidsoppgaver du finner i butikk.
    Jeg prøver å være så grundig og effektiv som mulig, dette er en viktig del av jobben.
    Vi er helt enige! Butikken er vårt utstillingsvindu, og kundene skal oppleve butikken som oversiktlig og hyggelig å komme til. Det å holde butikkarealet ryddig og pent er essensielt. I REMA 1000 tar vi disse arbeidsoppgavene seriøst, og fullfører små og store oppgaver med 20 i stil!
    Quiz ikon
    Scenario:

    Dere har en veldig hektisk fredag i butikken, og du står opptatt med å tørke opp etter at en kunde mistet et syltetøyglass i gulvet. En av kollegene dine ble syk og måtte gå tidlig hjem, så dere er også litt underbemannet. Det begynner å bli halvtomt i tacohyllene, det piper i pantemaskinen, og kollegene dine i kassen har ringt etter hjelp. Det er masse kø både til kassen og til post-i-butikk. Hvordan føler du deg i en slik situasjon?

    Velg svaralternativ:
    Ditt svar:
    Jeg foretrekker å ha oversikt over hva som skjer, så dette er ikke helt ideelt.
    I visse perioder kan det bli hektisk i butikken. Vi må være forberedte på perioder med høyt arbiedstempo, og at vi må prioritere mellom ulike oppgaver. Da er det viktig å holde oversikt, arbeide raskt og effektivt, og spille på lag med kollegene. Hvordan vil du trives i et hektisk arbeidsmiljø?
    Det går helt greit, det er en del av jobben.
    I visse perioder kan det bli hektisk i butikken. Vi må være forberedte på perioder med høyt arbiedstempo, og at vi må prioritere mellom ulike oppgaver. Da er det viktig å holde oversikt, arbeide raskt og effektivt, og spille på lag med kollegene. Hvordan vil du trives i et hektisk arbeidsmiljø?
    Dette går kjempefint - her er det bare å brette opp ermene!
    Veldig bra! I visse perioder kan det bli hektisk i butikken. Vi må være forberedte på perioder med høyt arbiedstempo, og at vi må prioritere mellom ulike oppgaver. Da er det viktig å holde oversikt, arbeide raskt og effektivt, og spille på lag med kollegene.
    Quiz ikon
    Scenario:

    En viktig del av jobben handler om punktlighet, positivitet og god arbeidsmoral. Det er forventet at du møter til jobb i rett tid, korrekt antrukket, med godt humør og klar til å gjøre en innsats. I løpet av arbeidsdagen skal vi forbli positive og profesjonelle, også hvis det er hektisk. Hvordan forholder du deg til dette?

    Velg svaralternativ:
    Ditt svar:
    Jeg er ikke alltid punktlig og kan gå litt lei på lange arbeidsdager, men det går sikkert helt bra!
    Det å være punktlig, profesjonell og entusiastisk på jobb er viktige deler av oppskriften til vår suksess, og er noe vi er stolte av. Tenk over hvordan du vil trives i en stilling hvor dette står i høysetet hver dag.
    Det fikser jeg! Jeg har lyst til å gjøre en god jobb.
    Det er flott at du ønsker å gjøre en god jobb! Det å være punktlig, profesjonell og entusiastisk på jobb er viktige deler av oppskriften til vår suksess, og er noe vi er stolte av. Tenk over hvordan du vil trives i en stilling hvor dette står i høysetet hver dag.
    Det er naturlig for meg å være punktlig å positiv, så det høres supert ut.
    Så bra! Det er naturlig for oss også. Det å være punktlig, profesjonell og entusiastisk på jobb er viktige deler av oppskriften til vår suksess, og er noe vi er stolte av.
    Quiz ikon
    Scenario:

    Du sitter i kassen og slår inn varer, og kunden du betjener har handlet masse forskjellig. Når du skal veie bananene kunden har plukket ut ser du at en av bananene har en sprekk. Du ville neppe kjøpt denne bananen selv. Hva gjør du i denne situasjonen?

    Velg svaralternativ:
    Ditt svar:
    Jeg legger meg ikke opp i det, kunden har selv valgt fruktene.
    Noen av de viktigste varene REMA 1000 fører i butikk er frukt og grønt, og kundene våre forventer å få med seg friske og ferske varer hjem. Vi selger aldri en vare vi ikke ville kjøpt selv. Gi beskjed til kunden hvis du ser feil eller mangler på varene de har plukket ut.
    Jeg viser frem sprekken og hører om kunden vil ha bananen.
    Noen av de viktigste varene REMA 1000 fører i butikk er frukt og grønt, og kundene våre forventer å få med seg friske og ferske varer hjem. Vi selger aldri en vare vi ikke ville kjøpt selv. Gi beskjed til kunden hvis du ser feil eller mangler på varene de har plukket ut.
    Jeg sier til kunden at bananen ikke er helt fin, og spør om jeg skal hente en annen banan.
    Vi er enige! Hvis vi ser feil eller mangler på varer skal vi gjøre noe med det. Noen av de viktigste varene REMA 1000 fører i butikk er frukt og grønt, og kundene våre forventer å få med seg friske og ferske varer hjem. Vi selger aldri en vare vi ikke ville kjøpt selv.

    Ditt resultat

    Noen av dine personlige preferanser kan bety at du ikke vil trives med noen relevante deler av det å jobbe i REMA 1000-butikk.

    Tenk gjennom tilbakemeldingene du har fått i denne quizen, og hva dette kan bety for din trivsel og motivasjon. Pass på at du har forstått hva stillingen innebærer før du bestemmer deg for å søke. Hvis du bestemmer deg for å søke på jobb hos oss ser vi frem til å motta din søknad og bli bedre kjent med deg.

    Dine personlige preferanser indikerer at du vil trives med mange, men ikke alle, relevante deler av det å jobbe i REMA 1000-butikk.

    Tenk gjennom tilbakemeldingene du har fått i denne quizen, og hva dette kan bety for din trivsel og motivasjon. Er det en god balanse mellom det du vil trives med, og det som passer deg mindre bra? Pass på at du har forstått hva stillingen innebærer før du bestemmer deg for å søke. Hvis du bestemmer deg for å søke på jobb hos oss ser vi frem til å motta din søknad og bli bedre kjent med deg.

    Det ser ut til at dine personlige preferanser passer veldig godt med å jobbe i REMA 1000.

    Tenk gjennom tilbakemeldingene du har fått i denne quizen før du bestemmer deg for å søke. Hvis du bestemmer deg for å søke på jobb hos oss ser vi frem til å motta din søknad og bli bedre kjent med deg.

    Søk jobb nå
    Dra ned i kalender